شما با این موارد کوچک می‌توانید مشتری را به کسب‌وکار یا برند خود وفادار کنید:

احترام بگذارید حتی درزمانی که مشتریان از شما خرید نمی‌کنند.
نیازهای آن‌ها را با استفاده از سؤال کردن به دست آورید و به رفع نیازهای آن‌ها بپردازید.
مشتریان خود را بعد از هر خرید سوپرایز کنید (می‌توانید با یک شکلات کوچک این کار را انجام دهید).
زمانی که مشتری خود را درجایی دید بلافاصله احوال‌پرسی کنید.
قیمت مناسب کالا یا خدمات شما روی مشتریان به‌شدت تأثیرگذار است.
اعلام قیمت‌های رقیبان در حین فروش کالای خودتان برای مشتریان خیلی جذابیت دارد (احساس می‌کند اگر از شما خرید کند سود بیشتری می‌برد).

صداقت در گفتار و زبان بدن شما خیلی روی مشتری اثر می‌گذارد (صداقت 


آموزش کسب درآمد مشتریان ,مشتری ,آن‌ها ,خیلی ,نیازهای ,روی ,از شما ,نیازهای آن‌ها ,خود را ,شما خرید ,حین فروشمنبع

چگونه میتوانیم مشتریان دائمی داشته باشیم؟

عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتری چه چیزی است؟

شناخت انواع مشتری

چگونه مشتریان وفادار خود را از مشتریان دیگر جدا کنیم؟

مشتری کیست؟

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجموعه دندانپزشکی آرتمان درمان آپشن خودرو | دنیای آپشن fooladsell خرید اینترنتی انواع لوازم کوماتسو خريد ساعت مچی سواچ ارزان فیک نقره اي 2019 خدمات وکالت در اراک - کانون وکلای امین رشته تدوین تخفیف Home cleaners Toronto 09199582378|دستگاه نانوگلس موبایل|خرید دستگاه نانو گلس